Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Perquè us sigui més fàcil de compartir, comparar, escollir ... us deixem aquí tots els vídeos en un sol post, de cadascuna de les taules en què es van desenvolupar les Quartes Jornades de Dones liderant les TIC el 15 de novembre passat

Recull de Videos WomanLiderTIC 2018

Canal Dones en Xarxa

Banners

Ni + ni - = s
Dones emprenedores i professionals
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Tarifes de Publicitat








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 19-01-2019
>
<
Gener'19
llmamejovessum
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
Prostitució : Breus

A l’entrada del #MWC15, joves de la JSCcatalunya fan campanya contra l’oferta de prostíbuls

dijous 5 de març de 2015

A l'entrada del #MWC15, joves de la JSCcatalunya fan campanya contra l'oferta de prostíbuls

“Barcelona i Catalunya s’han convertit en el bordell d’Europa en els darrers anys” Afirma Arantxa Calvera, viceprimera secretària de la JSC.

Ahir al matí, membres de la Joventut Socialista de Catalunya han fet una acció reivindicativa amb la que han arribat a més de 1000 persones, als accessos del Mobile World Congress sota el lema “Real men don’t buy girls” (Els homes de veritat no compren noies) amb la que volen denunciar el que s’amaga darrera d’un congrés d’aquesta magnitud. Aquesta campanya internacional, ha vinculat a actors i personatges famosos a mostrar-se públicament contra la prostitució. Arantxa Calvera afirma “Volem sensibilitzar els congressistes, enviar-los imputs de què hi ha darrera de la prostitució, la tracta i l’explotació sexual, una violació dels Drets Humans” D’aquesta manera molts congressistes han quedat sorpresos al rebre la campanya de sensibilització, perquè no l’esperaven i molts afirmaven haver rebut en els dies precedents publicitat de bordells a l’entrada del recinte. La Joventut Socialista de Catalunya considera molt greu la vinculació de la marca Barcelona amb l’oferta de turisme sexual de negocis.

Arantxa Calvera afegeix “Exigim posar fi a aquesta forma d’explotació i de desigualtat profunda” “L’Ajuntament ha de vetllar perquè l’organització de grans esdeveniments no empari aquestes pràctiques i per això s’ha de responsabilitzar als organitzadors a que prenguin mesures perquè no es reprodueixin. El que ha fet la JSC és el que ha de fer l’Ajuntament, posar en marxa durant tot l’esdeveniment campanyes de sensibilització dels congressistes sota la premissa: Tolerància Zero.”

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: