Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Tarifes de Publicitat
Ni + ni - = s
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Dones emprenedores i professionals








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 23-10-2017
>
<
Octubre'17
llmamejovessum
252627282930 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5

Convocatoria destacada

Torna WomanLiderTIC!
Torna WomanLiderTIC!
Al Novembre celebrem les Terceres Jornades Internacionals de Dones Liderant les TIC
Emprenedores

CultHunting, Women Z

Jornada sobre dones joves talentoses
divendres 13 d'octubre de 2017

CultHunting, Women Z

Cult Hunting té com a objectiu apropar la cultura al món empresarial i buscar les sinèrgies que entre els dos sectors poden sorgir. Amb aquest objectiu, dimecres passat va dedicar unes jornades a les dones emprenedores de la generació Z, que explicaren els seus projectes artístics i culturals. Berta Segura, directora de DMentes i impulsora del talent jove, va descriure algunes de les característiques bàsiques d’aquesta generació Z, que abasta persones dels 13 als 14 anys. Les dones Z, segons Berta, són Power Girls, és a dir, dones lliures i empoderades que s’han apropiat del feminisme des de la seva vessant més positiva. També són gender free, en tant que trenquen amb les fronteres binàries del gènere per buscar la seva identitat entre un ampli ventall d’identificacions possibles. Conscients de la seva pròpia imatge, les dones de la generació Z es caracteritzen per ser creatives i emprenedores, molt visuals i alhora narcisistes i pendents dels likes a les xarxes socials. Tot i això, també demostren un nivell de compromís polític: són lluitadores i rebels. Per demostrar-ho Cult Hunting va convidar a quatre noies de la generació Z que explicaren en primera persona les seves vivències entorn de l’emprenedoria i la creació.

María Rodríguez, creadora del blog de viatges Flip Flops, va reflexionar entorn la identitat a les xarxes socials. Ella es reivindica com a defensora dels microinfluencers, és a dir persones amb un considerable nombre de seguidors a les XXSS però no tan coneguts com els influencers. El fet de tenir una comunitat petita de seguidors et permet seguir sent fidel a tu mateix, i no deixar-te comprar per grans marques que busquen constantment influencers que promocionin els seus productes. María va llençar també una anàlisi entorn de les formes d’acceptació que busquen molts joves a través de les xarxes socials i dels likes. És per això que Facebook ha perdut una mica de popularitat entre aquesta generació, que no busca tant "amistats" sinó "seguidors", ja que d’aquests últims en pots tenir molts més. Per això Instagram és una xarxa social molt adient per a ells, tenint també en compte que és molt visual i molt momentània, des que van sorgir els "storys" que et permeten pujar un contingut un dia i que després desaparegui.

Nicole, de nom artístic Elektra Insogna: cantant i artista, va presentar-se dient que té 147 anys, perquè per les dones trans, com pels gossos, cada any compta com a 7 ja que la seva esperança de vida és molt més reduïda que la de gran part de la població. Nicole va començar els seu trànsit als 15 anys, amb referents de dones molt operades i de feminitats poderoses com Alaska. Amb els temps, aquests referents s’han ampliat, i ara inclouen també cossos molt més variats, ja que com ella mateixa explica "el feminisme ha millorat la meva relació amb la feminitat". Nicole reivindica amb força la feminitat, i denuncia que aquesta ha estat sempre injuriada fins i tot des de dins el feminisme. Això ocorre perquè molts cops se l’ha considerada com un fruit del patriarcat i s’han concebut com a oprimides moltes de les dones que la viuen o la expressen. Res d’això, en el seu cas, deia Nicole, que lluita per una feminitat poderosa als carrers, als escenaris i a tot arreu.

Lalzie, va sortir després a l’escenari per explicar la seva relació amb les formes de vestir i d’expressa-se. "Jo em vesteixo per emocions", i per tant no té un estil únic sinó molts estils variats que canvia segons com es sent aquell dia. De vegades més delicada, altres més esportiva, altres més "putón", Lalzie té una relació lliure i creativa amb la roba, que trenca amb la idea de l’estil únic. L’última jove de les xerrades del matí fou Bàrbara Farré, directora del curtmetratge L’última vírgen, que va sortir a l’escenari juntament amb l’encara més jove actriu Laia Cuadrado. El curtmetratge és un retrat de l’adolescència en l’època de la generació Z i se centra el totes les pressions entorn la sexualitat i el mite de la "pèrdua de la virginitat" per les noies adolescents. Una curiositat molt simptomàtica és que la directora va buscar a totes les actrius a través d’Instagram, relacionant el caràcter de cada una de les protagonistes amb les autorepresentacions

P.-S.
Totes les fotos de l’esdeveniment: https://www.flickr.com/photos/dones...

Afegir un comentari


moderació a priori

Aquest fòrum és moderat a priori: la seva contribució no es mostrarà fins que no hagi estat validada per l'administrador del lloc.

  • (Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.)

Qui sóu? (opcional)

En col.laboració amb: