Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Perquè us sigui més fàcil de compartir, comparar, escollir ... us deixem aquí tots els vídeos en un sol post, de cadascuna de les taules en què es van desenvolupar les Quartes Jornades de Dones liderant les TIC el 15 de novembre passat

Recull de Videos WomanLiderTIC 2018

Canal Dones en Xarxa

Banners

Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Ni + ni - = s
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Tarifes de Publicitat
Dones emprenedores i professionals








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 17-07-2019
>
<
Juliol'19
llmamejovessum
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
Societat : Breus

El 69% de les dones consulta Facebook abans de comprar en línia

dijous 11 d'abril de 2013

El 69% de les dones consulta Facebook abans de comprar en línia

Segons un estudi realitzat per SheSpeaks i Lippe Taylor, a les dones els encanta anar de compres a la vida real però ... per prendre les seves decisions ho fan a Internet.

L’informe "Women ’s Buying Behaviour Index" estableix que a les dones els encanta visitar botigues de venda per Internet. El 71% d’elles les visita per obtenir més informació dels productes sobre els quals està interessada, i en moltes ocasions acaba comprant. De fet, fins al 47% d’elles prefereixen l’ordinador a sortir al carrer de compres.

Això sí, no ho fa a través del telèfon mòbil. Només un 18% de les dones adquireixen productes a través del seu smartphone o tableta. Però a l’hora d’informar-se, el percentatge puja fins al 70%.

De fet, el 75% fa servir aquests dispositius quan vol saber on és la botiga en qüestió o consultar el seu horari d’obertura. Set de cada deu dones comparen preus a Internet i gairebé el 70% també utilitza el seu telèfon o l’ordinador per buscar descomptes o promocions a Internet abans de realitzar la transacció.

Segons Aliza Freud, CEO de SheSpeaks, la recerca d’informació en línia influeix en el 90% de les decisions de compra. Quant a les xarxes socials, el 69% de les dones fa servir Facebook per consultar actualitzacions i propostes i el 49% consulta blocs

Font: TRecebits

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: