Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Dones emprenedores i professionals
Tarifes de Publicitat
Ni + ni - = s
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Clínica de reproducció assistida BcnIVF








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 20-11-2017
>
<
Novembre'17
llmamejovessum
3031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3

Convocatoria destacada

Torna WomanLiderTIC!
Torna WomanLiderTIC!
Al Novembre celebrem les Terceres Jornades Internacionals de Dones Liderant les TIC
#womanlidertic

El món de les xarxes socials pertany a les dones

divendres 7 de març de 2014

El món de les xarxes socials pertany a les dones

Amb la celebració del Dia de la Dona el proper dia 8 de març, el portal financer Finances Online ha publicat una infografia en la qual es veu que les dones superen per majoria els homes en l’ús de totes les xarxes socials, a excepció de LinkedIn.


La infografia utilitza dades del nombre d’adults nord-americans que fan ús de les diferents xarxes socials. D’aquesta manera, se sap que del total de dones que fan ús de Facebook, un 76 per cent són dones adultes, mentre que el percentatge d’homes adults es redueix fins al 66 per cent. Potser el desfasament entre homes i dones més acusat es troba a la xarxa social Pinterest , on el percentatge de les dones adultes actives és del 33 per cent , mentre que el d’homes frega el 8 per cent.


Les dones també són molt més actives a l’hora de comprovar les seves xarxes socials i així , del percentatge d’adults que revisen els seus perfils diverses vegades al dia , el 30 per cent són dones i el 26 homes.

A més, hi ha diferències en la manera d’ús que es dóna a les xarxes socials en funció del sexe. Així, el 54 per cent de les dones adultes nord-americanes fan servir les xarxes socials per mostrar suport a una marca comercial i un 53 per cent , enfront d’un 36 per cent d’homes, interactua amb les marques a les xarxes socials per accedir a ofertes.

Pel que fa a la recerca de notícies , un 58 per cent de les dones les busca a Facebook , davant d’un 42 per cent d’homes. Quant a la manera d’accés a les xarxes socials , un 46 per cent de les dones adultes dels Estats Units ho fan a través del seu ’ smartphone’ i un 32 per cent a través de la seva tauleta . Per als homes , el percentatge d’accés des d’una ’ Talet ’ es redueix fins al 20 per cent .

Per finalitzar , la infografia ressalta que les xarxes socials on hi ha una diferència més gran entre el nombre d’usuàries i usuaris (Pinterest , Instagram i Tumblr ) són les que més ràpid van créixer el 2013 .

Font: Europa Press

Carpeta

Afegir un comentari


moderació a priori

Aquest fòrum és moderat a priori: la seva contribució no es mostrarà fins que no hagi estat validada per l'administrador del lloc.

  • (Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.)

Qui sóu? (opcional)

En col.laboració amb: