Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Tarifes de Publicitat
Dones emprenedores i professionals
Ni + ni - = s








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 20-11-2017
>
<
Novembre'17
llmamejovessum
3031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3

Convocatoria destacada

Torna WomanLiderTIC!
Torna WomanLiderTIC!
Al Novembre celebrem les Terceres Jornades Internacionals de Dones Liderant les TIC
Emprenedores : Breus

El sector eCommerce compta amb un 12% de dones CEO

dimecres 14 de maig de 2014

El sector eCommerce compta amb un 12% de dones CEO

El sector del comerç en línia que ha crescut un 20,6 % a Espanya respecte al mateix període el 2012 , es troba en un moment d’oportunitat i creixement en el qual la dona professional està exercint un paper important . De fet , ja hi ha un 12% de dones CEO en aquest sector , enfront del 5 % de la mitjana empresarial del país , segons resultats del sondeig dut a terme per Womenalia.com entre la seva base de dades de més 257.000 usuàries . Una dada que reflecteix que la dona arriba llocs de direcció amb més facilitat en aquest sector i que deixa una porta oberta per determinar quines són les raons per les quals es produeix en major mesura que en altres sectors .

Amb l’objectiu de posar el focus en el paper professional que la dona està jugant en aquest sector , es va presentar ahir a Madrid el primer observatori de la dona professional en el sector eCommerce . Women at eCommerce by LetsBonus compta a més amb el suport d’una de les empreses referents en el sector de la venda online , LetsBonus , que compta amb un 67% de dones compradores a la base de dades i coneix més, el potencial de la dona com consumidora en línia.

L’acte va comptar amb la presència de Gemma Sorigué , directora general de vendes de LetsBonus i Maria Gómez del Pozuelo , CEO de Womenalia.com , així com Elena Gómez del Pozuelo , presidenta de Adigital . Així mateix , van participar en una taula rodona sobre eCommerce amb elles , Marta Panera , International PR Director & Business Development Spain de Showroomprive i Elena Betés , CEO de Rastreator.com

Totes elles van reflexionar sobre les raons que els han portat a ocupar llocs de responsabilitat en aquest sector . " Expertise en ecommerce i grans dosis de treball i esforç i sacrifici personal" , va explicar Gemma Sorigué . Marta Panera va assenyalar la importància de mantenir-se sempre en plena activitat: " No deixar de formar mai , ni de fixar-se metes " . Elena Betés , per la seva banda , va posar el focus en la importància de l’equip , l’empatia i la resiliència .

Totes elles van coincidir en que una de les raons per les quals hi ha més dones en aquest sector que en altres és la flexibilitat productiva que el caracteritza . Elena Gómez del Pozuelo ha explicat : "Gràcies als horaris més flexibles de les companyies eCommerce , les dones poden conciliar més fàcilment" . Alguna cosa en el que la resta de dones han estat d’acord.

Women at , primer observatori de la dona professional

Women at és el primer observatori per sectors , activitats econòmiques i regions de la dona professional a Espanya , que neix amb l’objectiu d’analitzar l’evolució econòmica , el nivell d’adopció tecnològica i la presència de la dona a nivell professional en diversos segments econòmics .

" Neix amb vocació d’esdevenir el primer observatori de la dona professional del nostre país . Un indicador que mostri el grau de desenvolupament i maduració de la dona professional en diverses àrees d’activitat , sectors econòmics i zones geogràfiques , dibuixant així un mapa de la situació real de la dona a Espanya i analitzant quins llocs arriben , quines responsabilitats tenen i què corba de creixement es dibuixa en l’horitzó immediat " , va explicar Maria Gómez del Pozuelo , durant la presentació .

Com a inici d’aquesta sèrie d’observatoris , Women at eCommerce by LetsBonus se centra un sector puixant i de projecció , el del comerç online . Un sector que suposa ja el 1,2% del PIB i que creixerà un 20% durant aquest any, tal com va explicar Elena Gómez del Pozuelo durant la presentació .

"Hem apostat per Women at eCommerce by LetsBonus per poder ajudar i entendre millor la dona , la nostra principal consumidora , i poder aportar valor en qüestions com la gestió del talent , la igualtat d’oportunitats , l’ocupació de càrrecs directius , la conciliació laboral i familiar .... ", ha apuntat Gemma Sorigué , directora general de vendes de LetsBonus . De fet , les dones , a qui Gemma va definir com compradores més emocionals , prenen el 80% de les decisions de compra i un 95,2% de les dones professionals fan cerques d’oci diàries . "A més , creiem en la dona no només com a consumidora sinó també com a professional , de fet un 58 % de la plantilla de LetsBonus és femenina".

Font: Impulsando Pymesdigital

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: