Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Perquè us sigui més fàcil de compartir, comparar, escollir ... us deixem aquí tots els vídeos en un sol post, de cadascuna de les taules en què es van desenvolupar les Quartes Jornades de Dones liderant les TIC el 15 de novembre passat

Recull de Videos WomanLiderTIC 2018

Canal Dones en Xarxa

Banners

Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Tarifes de Publicitat
Dones emprenedores i professionals
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Ni + ni - = s
Clínica de reproducció assistida BcnIVF








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 19-06-2019
>
<
Juny'19
llmamejovessum
2728293031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Societat

GamerGirls

dilluns 29 d'abril de 2019

GamerGirls

El sector del videojoc va crèixer un 10% on va generar 116.000 milions de dólars, amb perspectives de creixement any rere any, situant-se com a líder en el mercat de l’entreteniment.

Segons el Llibre Blanc de les dones en l’àmbit tecnològic del Ministeri d’Hisenda i Economia d’Espanya, globalment al 2017 nomès hi havien un 22% de dones en aquesta indústria, en Espanya concretament el 17% està ocupat per dones cobrant un 25,3% menys que els homes. No obstant, aquesta xifra canvia dràsticament quan es tracta dels càrrecs de programació on nomès hi ha un 4% de dones però obtenen un 4,5% més en els seus salaris.

La manca d’informació i orientació professional sobre la indústria són factors que intervenen en la percepció negativa que les dones tenen en vers la indústria del videojoc, mantenint-se un 12% de noies matriculades a la doble enginyeria informàtica i desenvolupament de videojocs, tot i que hi han més matriculacions.

Aquesta baixa representació ve donada per la manca de visibilització de referents i pioneres, que tot i que siguin poques, han estat fonamentals en la computació. Juntament amb el context sociocultural que associa les competències tecnològiques com pròpies del gènere masculí.

Tot el contrari succeeix amb les Gamers, segons l’estudi el 44% són dones, les dades demostren que l’ús de smartphones per a jugar a videojocs és una tendència creixent entre les dones de 25 a 35 anys a Europa com també el número d’hores jugant a la setmana que ha passat del 3.0 a 4,6 en quatre anys.

Afegir un comentari


moderació a priori

Aquest fòrum és moderat a priori: la seva contribució no es mostrarà fins que no hagi estat validada per l'administrador del lloc.

  • (Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.)

Qui sóu? (opcional)

En col.laboració amb: