Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Tarifes de Publicitat
Ni + ni - = s
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Dones emprenedores i professionals








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 28-03-2017
Agenda

III Seminari ’Perspectives encreuades sobre les edats i el gènere: les nenes’

dilluns 30 de juny de 2014

III Seminari 'Perspectives encreuades sobre les edats i el gènere: les nenes'

- Dimecres, 2 de juliol
- De 9:30 a 14 h
- Lloc:Facultat de Geografia i Història. c/ Montalegre 6 bxs
- Organitza: Tàcita Muta - Grup d’Estudis de Dones i Gènere a l’Antiguitat, SIMS (Seminari Interdisciplinar Dones i Societat), GRC en Història Medieval. Fonts i Estudis i GRC Creació i Pensament de les Dones
- Més informació: www.ub.edu/cdona/noticies

Es proposa seguir reflexionant sobre com el gènere perfila i construeix les representacions de la infantesa, en particular la de les nenes, i com aquestes representacions determinen el seu rol a la maduresa, com a dones. L’acte comptarà amb ponències que creuaran el dret, la literatura i la història, a càrrec de Marta Ortega Balanza i Araceli Rossillo Luque (Tàcita Muta), i Adina Mocanu (Centre Dona i Literatura).

Afegir un comentari


moderació a priori

Aquest fòrum és moderat a priori: la seva contribució no es mostrarà fins que no hagi estat validada per l'administrador del lloc.

  • (Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.)

Qui sóu? (opcional)

En col.laboració amb: