Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Perquè us sigui més fàcil de compartir, comparar, escollir ... us deixem aquí tots els vídeos en un sol post, de cadascuna de les taules en què es van desenvolupar les Quartes Jornades de Dones liderant les TIC el 15 de novembre passat

Recull de Videos WomanLiderTIC 2018

Canal Dones en Xarxa

Banners

Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Ni + ni - = s
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Tarifes de Publicitat
Dones emprenedores i professionals
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 12-12-2018
>
<
Desembre'18
llmamejovessum
2627282930
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
Comunicació : Breus

La dona intervé en els mitjans menys que l’home

divendres 6 de setembre de 2013

La dona intervé en els mitjans menys que l'home

La representació de les dones en els mitjans de comunicació pateix un "desequilibri significatiu" respecte als homes.

Les dona apareix en el 29% de declaracions en telediaris i en un 30% de debats i entrevistes, segons el Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC).

El seu informe constata que la proporció de les dones que apareixen sense identificar és d’un 23%, més del doble que la d’homes que apareixen en els mitjans en la mateixa situació, i també en major mesura se les relaciona amb l’esfera privada enfront de la major presència masculina en l’esfera pública.

El desequilibri més elevat entre la representació en els telenotícies es fa a l’economia i el treball, ja que els homes com actors econòmics són visibles tres vegades més que les dones, una proporció que augmenta fins a set en el cas d’organitzacions empresarials i sindicals.

Per aquesta raó, el CAC, el Col · legi de Periodistes de Catalunya i l’Institut Català de les Dones (ICD) han elaborat una guia en la que faciliten eines per millorar la representació de les dones a nivell mediàtic, amb l’objectiu de promoure una reflexió crítica i ajudar a ampliar la mirada periodístiques des del rigor i la pluralitat.

El manual aborda en deu capítols els diferents aspectes relacionats amb la representació del gènere a la informació i aspira a plantejar el tema del gènere com una "peça important en el procés d’elaboració de la informació".

Font: CAC i Europa Press

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: