Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Tarifes de Publicitat
Dones emprenedores i professionals
Ni + ni - = s
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Clínica de reproducció assistida BcnIVF








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 22-09-2017
>
<
Septembre'17
llmamejovessum
28293031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1

Convocatoria destacada

Dones i Internet
Dones i Internet
El segon capítol d’Igualtat a fons explora les possibilitats que proporciona Internet en la lluita per la igualtat.
Comunicació : Breus

La dona intervé en els mitjans menys que l’home

divendres 6 de setembre de 2013

La dona intervé en els mitjans menys que l'home

La representació de les dones en els mitjans de comunicació pateix un "desequilibri significatiu" respecte als homes.

Les dona apareix en el 29% de declaracions en telediaris i en un 30% de debats i entrevistes, segons el Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC).

El seu informe constata que la proporció de les dones que apareixen sense identificar és d’un 23%, més del doble que la d’homes que apareixen en els mitjans en la mateixa situació, i també en major mesura se les relaciona amb l’esfera privada enfront de la major presència masculina en l’esfera pública.

El desequilibri més elevat entre la representació en els telenotícies es fa a l’economia i el treball, ja que els homes com actors econòmics són visibles tres vegades més que les dones, una proporció que augmenta fins a set en el cas d’organitzacions empresarials i sindicals.

Per aquesta raó, el CAC, el Col · legi de Periodistes de Catalunya i l’Institut Català de les Dones (ICD) han elaborat una guia en la que faciliten eines per millorar la representació de les dones a nivell mediàtic, amb l’objectiu de promoure una reflexió crítica i ajudar a ampliar la mirada periodístiques des del rigor i la pluralitat.

El manual aborda en deu capítols els diferents aspectes relacionats amb la representació del gènere a la informació i aspira a plantejar el tema del gènere com una "peça important en el procés d’elaboració de la informació".

Font: CAC i Europa Press

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: