Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Ni + ni - = s
Dones emprenedores i professionals
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Tarifes de Publicitat








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 23-09-2017
>
<
Septembre'17
llmamejovessum
28293031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1

Convocatoria destacada

Dones i Internet
Dones i Internet
El segon capítol d’Igualtat a fons explora les possibilitats que proporciona Internet en la lluita per la igualtat.
Comunicació : Breus

Lego llança una col·lecció de dones científiques

dilluns 22 de setembre de 2014

Lego llança una col·lecció de dones científiques

La companyia Lego ha llançat al mercat una sèrie de dones científiques, una col · lecció, a la qual ha anomenat ’Institut d’Investigació’, que té "tot el que es necessita per al explorar el món", segons assegura a la seva pàgina web.

Aquesta proposta ha estat creada per la geocientífica Ellen Kooijman i, als ninots, s’afegeixen accessoris relacionats amb la investigació. Concretament, es mostren tres professions diferenciades dins del món de la ciència: la paleontologia, l’astronomia i la química.

Aquesta novetat de Lego apareix després que es fes pública la carta d’una nena americana de 7 anys en la assenyalava que havia "més llecs nois" que "llecs noies" i destacava que els llecs masculins tenien moltes més "aventures".

La petició de la menor va propiciar una petició a ’Change.org’ —que compta amb més de 69.000 apoyos— en què s’acusava la companyia es sexista. Així, s’explica que els seus personatges femenins no representen professions, sinó que els seus accessoris tenen a veure amb la bellesa o els treballs a casa i la influència que això pot tenir en les nenes que juguen amb ells.

Font: EuropaPress

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: