Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Perquè us sigui més fàcil de compartir, comparar, escollir ... us deixem aquí tots els vídeos en un sol post, de cadascuna de les taules en què es van desenvolupar les Quartes Jornades de Dones liderant les TIC el 15 de novembre passat

Recull de Videos WomanLiderTIC 2018

Canal Dones en Xarxa

Banners

Tarifes de Publicitat
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Ni + ni - = s
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Dones emprenedores i professionals








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 23-08-2019
>
<
Agost'19
llmamejovessum
293031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
#womanlidertic : Breus

Les dones, les més actives en les xarxes socials

dimarts 3 de juliol de 2012

Les dones, les més actives en les xarxes socials

Segons l’enquesta realitzada per Burst Mitjana entre 1.453 adults nord-americans majors de 18 anys, el 76% utilitza les xarxes socials. Aquest estudi torna a comprovar que les dones són més actives en xarxes socials, gairebé la meitat de les dones confessa visitar les xarxes socials diverses vegades al dia.

Per què la gent segueix a les marques en xarxes socials?

El principal motiu pel qual la gent comença a seguir a una marca és per mostrar la seva lleialtat. fins en el 49% dels casos, els enquestats confirmen el seu suport cap a la marca donant-li a M’agrada a Facebook.

L’estudi ens demostra per part del públic una predisposició cap a ofertes especials, descomptes i tota mena de promocions. Hi ha una actitud favorable per part dels usuaris que les marques han d’aprofitar per ser més actives en xarxes socials, crear accions promocionals i mantenir informada a la seva comunitat sobre novetats.

Destaca com a dada rellevant que les mares són especialment actives en xarxes socials; ni més ni menys que el 58% d’elles segueix a les seves marques preferides a Facebook. Això suposa una gran oportunitat per a les empreses, que compten per endavant amb el favor del seu públic objectiu. Únicament han de saber gestionar els seus actuacions en xarxes socials per alimentar aquesta fidelitat. Aquest sector de la població és majoritàriament qui pren les decisions de compra per abastir la seva llar i família; les marques que ofereixin majors beneficis als seus clients seran els que obtinguin millors resultats.

(...)

FONT: Puro marketing

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: