Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Ni + ni - = s
Dones emprenedores i professionals
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Tarifes de Publicitat








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 22-09-2017
>
<
Septembre'17
llmamejovessum
28293031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1

Convocatoria destacada

Dones i Internet
Dones i Internet
El segon capítol d’Igualtat a fons explora les possibilitats que proporciona Internet en la lluita per la igualtat.
#womanlidertic : Breus

Les dones líders tenen més presència a les xarxes que els homes

dilluns 15 de setembre de 2014

Les dones líders tenen més presència a les xarxes que els homes

Les dones líders tenen més presència a les xarxes que els hombres44Aunque el lideratge en el sector empresarial es troba majoritàriament en mans d’homes, són les executives les que més aposten per les xarxes socials i mantenen una presència professional que duplica als homes, segons un informe Lideratge i Xarxes Socials 2014 elaborat per la Online Business School (OBS).

D’aquesta manera, del 94% de líders homes consultats en l’informe, només el 27% està a LinkedIn i / o Twitter, mentre que el 44% de les líders dones (que representen només un 6% dels casos), té presència en una o ambdues xarxes, certificant que malgrat que hi ha menys dones amb alts càrrecs executius, però s’exposen gairebé el doble que els homes.

L’informe elaborat per OBS mostra que els executius argentins són els que tenen més presència a xarxes socials (45%), seguits pels líders equatorians (32%), brasilers (29%) i espanyols (28%).

Hi ha menys dones amb alts càrrecs executius, però s’exposen gairebé el doble que els homes Les espanyoles, entre les més activasDe els 900 casos analitzats, el 25% té perfil a LinkedIn enfront d’un 8% a Twitter. Mentre que la presència d’homes és aparentment majoritària (90% a LinkedIn i 86% a Twitter), quan s’observa quant representa el nombre de comptes per gènere en relació a la distribució de la mostra (845 homes i 55 dones), les dones líders avancen amb la seva presència als homes, ja que el 40% de l’univers femení de la mostra té perfil a Linkedin (vs un 25% dels homes) i el 18% té compte a Twitter (només el 7% dels líders compten amb un perfil). Només 43 líders dels 900 (5%), tenen perfil a les dues xarxes, Linkedin i Twitter. Les dones representen el 33% amb presència en ambdues xarxes, mentre que els homes arriben a un 15%.

Les líders espanyoles destaquen en presència compartida amb els homes (45% i 55% respectivament) en relació als seus congèneres de Llatinoamèrica. Segons l’estudi de OBS, no hi ha un patró respecte del sector d’activitat al qual pertanyen els líders amb més implicació. Els líders del sector Consum són els més actius (19% tenen compte en les dues xarxes socials), seguits dels líders del sector Indústria (12%), Serveis i Telecomunicacions amb un 10%, Mitjans (7%) i Informàtica (2% ).

Mujeres i cia

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: