Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Perquè us sigui més fàcil de compartir, comparar, escollir ... us deixem aquí tots els vídeos en un sol post, de cadascuna de les taules en què es van desenvolupar les Quartes Jornades de Dones liderant les TIC el 15 de novembre passat

Recull de Videos WomanLiderTIC 2018

Canal Dones en Xarxa

Banners

Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Tarifes de Publicitat
Ni + ni - = s
Dones emprenedores i professionals
Clínica de reproducció assistida BcnIVF








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 18-01-2019
>
<
Gener'19
llmamejovessum
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
Política : Breus

Les dones només ocupen un 30,7% de càrrecs decisoris en els mitjans europeus

dijous 12 de setembre de 2013

Les dones només ocupen un 30,7% de càrrecs decisoris en els mitjans europeus

Les dones ocupen menys d’un terç dels càrrecs decisoris en els mitjans de comunicació d’Europa , segons un estudi publicat per l’Institut Europeu per a la Investigació de Gènere , en el qual han participat dos investigadors de la Universitat Autònoma de Barcelona ( UAB ) .

L’estudi conclou que entre les 99 organitzacions de mitjans de comunicació més importants d’Europa les dones ocupen menys d’un terç dels càrrecs amb capacitat de decisió i que només un 25% de les empreses disposa de polítiques amb especial atenció a la igualtat de gènere .

La investigació ha estat dirigida per la professora Karen Ross , de la Universitat de Liverpool , i hi han participat les investigadores Maria Forga i Núria Simelio , del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la UAB .

L’objectiu del treball ha estat, segons ha informat la UAB , explorar en quina mesura homes i dones ocupen llocs de treball de responsabilitat i decisoris en les grans empreses de mitjans de comunicació i identificar l’existència de polítiques i pràctiques dissenyades per ampliar i promoure la igualtat de gèneres .

Per fer l’estudi , s’han analitzat les 99 organitzacions de mitjans de comunicació més importants dels 27 estats membres de la Unió Europea i Croàcia , i han realitzat 65 entrevistes a dones professionals veteranes dels mitjans , moltes d’elles treballadores dels grups mediàtics estudiats .

Entre les empreses analitzades estan totes les entitats públiques de televisió i ràdio d’Europa , grans grups mediàtics del sector privat i organitzacions mixtes significatives en termes de dimensió , popularitat o influència .

Els resultats indiquen que un 30,7% dels llocs de treball amb capacitat de decisió analitzats estan ocupats per dones .

Si es tenen en compte únicament els membres del consell executiu , les dones ocupen el 25 % dels llocs i només un 15 % en el nivell més alt , el de la presidència de la companyia .

(....)

EL Confidencial/EFE

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: