Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Perquè us sigui més fàcil de compartir, comparar, escollir ... us deixem aquí tots els vídeos en un sol post, de cadascuna de les taules en què es van desenvolupar les Quartes Jornades de Dones liderant les TIC el 15 de novembre passat

Recull de Videos WomanLiderTIC 2018

Canal Dones en Xarxa

Banners

Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Ni + ni - = s
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Tarifes de Publicitat
Dones emprenedores i professionals
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 23-08-2019
>
<
Agost'19
llmamejovessum
293031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
#womanlidertic : Breus

Les dones visiten les xarxes socials i els seus comptes de correu més freqüentment que els homes

dilluns 8 d'octubre de 2012

Les dones visiten les xarxes socials i els seus comptes de correu més freqüentment que els homes

Una poderosa raó més perquè els anunciants tinguin en compte a les dones: no només són les responsables de les compres a la majoria de les llars, sinó que a més visiten les xarxes socials i comproven els seus comptes de correu més amb més freqüència que els homes .

D’acord amb un estudi recent publicat de l’empresa MyLife i Harris Interactive, el 95% de les dones que van respondre al qüestionari eren usuàries de Facebook, davant del 86% dels homes, i el 67% d’elles visitaven la xarxa almenys una vegada al dia, xifra que en el cas dels homes quedava reduït a un 50% aproximadament.

Quant al correu electrònic, homes i dones són titulars d’una mitjana de 3 comptes i el 83% de les dones i el 75% dels homes comproven els seus comptes principals, com a mínim, un cop al dia.

Les dones, segons Jeff Tinsley, CEO de MyLife, són més propenses a patir el que es comença a conèixer en el món de les xarxes socials com "FOMO" o por de perdre alguna cosa (Fear of Missing Out​​), la tradicional angoixa davant la exclusió, però que gràcies als smartphones ia la ubiqüitat i instantaneïtat de les xarxes socials, aquesta por s’ha convertit en un acompanyant habitual. Això les porta, o ens porta a tots, però en aquest cas més a les dones segons l’estudi, a visitar Facebook i els comptes de correu més freqüentment.

Altres estadístiques de l’estudi ens revelen que el 13% de les dones afirmen que només accedeixen a Facebook un cop a la setmana, enfront del 20% dels homes.

El 25% de les dones afirmen comprovar les xarxes socials abans que el correu electrònic i tant aviat com s’aixequen del llit.

El 44% de les dones diuen que accedeixen a Pinterest per veure contingut, mentre que els homes mostren la seva preferència per Twitter.

Font: Puro Marketing

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: