Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Ni + ni - = s
Tarifes de Publicitat
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Dones emprenedores i professionals
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 23-11-2017
>
<
Novembre'17
llmamejovessum
3031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3

Convocatoria destacada

Torna WomanLiderTIC!
Torna WomanLiderTIC!
Al Novembre celebrem les Terceres Jornades Internacionals de Dones Liderant les TIC
#womanlidertic : Breus

Més dones que homes en les xarxes socials

dilluns 2 de juny de 2014

Més dones que homes en les xarxes socials

Les enquestes sobre usos i consums digitals que successivament plantegen els investigadors del centre Pew serveixen , en primera instància , per calibrar l’evolució tecnològica de la societat nord-americana i , a més , per anticipar hàbits i comportaments en altres zones del món , sobretot a Europa .

Així , en l’últim estudi dut a terme per aquesta institució es confirma la tendència segons la qual a les dones els agraden més les xarxes socials que els homes : 74% de seguiment en el cas d’elles , el 62% per a ells . Igualment en aquest treball es revela que la penetració de Twitter no és allà tan elevada com sembla ser-ho la seva influència.

El servei de microblogging més conegut del món és seguit únicament pel 18% dels adults en línia , per darrere de Pinterest ( 21% ) i LinkedIn ( 22% ) , ia una enorme distància de Facebook (71% ) . Fins i tot Instagram , amb un 17% , és ja gairebé tan popular com la web dels 140 caràcters .

La creixent ubiqüitat de la telefonia mòbil ha motivat que quatre de cada deu propietaris de smartphones accedeixin a través d’ells a mitjans 2.0 . I encara és més gran la proporció de navegants que publiquen fotografies o vídeos que ells mateixos han creat : 46% .

Veure en línia : La Vanguardia

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: