Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Perquè us sigui més fàcil de compartir, comparar, escollir ... us deixem aquí tots els vídeos en un sol post, de cadascuna de les taules en què es van desenvolupar les Quartes Jornades de Dones liderant les TIC el 15 de novembre passat

Recull de Videos WomanLiderTIC 2018

Canal Dones en Xarxa

Banners

Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Tarifes de Publicitat
Dones emprenedores i professionals
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Ni + ni - = s








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 20-07-2019
>
<
Juliol'19
llmamejovessum
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
#womanlidertic : Breus

Més dones que homes en les xarxes socials

dilluns 2 de juny de 2014

Més dones que homes en les xarxes socials

Les enquestes sobre usos i consums digitals que successivament plantegen els investigadors del centre Pew serveixen , en primera instància , per calibrar l’evolució tecnològica de la societat nord-americana i , a més , per anticipar hàbits i comportaments en altres zones del món , sobretot a Europa .

Així , en l’últim estudi dut a terme per aquesta institució es confirma la tendència segons la qual a les dones els agraden més les xarxes socials que els homes : 74% de seguiment en el cas d’elles , el 62% per a ells . Igualment en aquest treball es revela que la penetració de Twitter no és allà tan elevada com sembla ser-ho la seva influència.

El servei de microblogging més conegut del món és seguit únicament pel 18% dels adults en línia , per darrere de Pinterest ( 21% ) i LinkedIn ( 22% ) , ia una enorme distància de Facebook (71% ) . Fins i tot Instagram , amb un 17% , és ja gairebé tan popular com la web dels 140 caràcters .

La creixent ubiqüitat de la telefonia mòbil ha motivat que quatre de cada deu propietaris de smartphones accedeixin a través d’ells a mitjans 2.0 . I encara és més gran la proporció de navegants que publiquen fotografies o vídeos que ells mateixos han creat : 46% .

Veure en línia : La Vanguardia

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: