Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Dones emprenedores i professionals
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Tarifes de Publicitat
Ni + ni - = s
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 23-11-2017
>
<
Novembre'17
llmamejovessum
3031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3

Convocatoria destacada

Torna WomanLiderTIC!
Torna WomanLiderTIC!
Al Novembre celebrem les Terceres Jornades Internacionals de Dones Liderant les TIC
Noticies : Breus

Neix l’ “Agencia Comunicación y Género”

dilluns 4 d'abril de 2016

Neix l' “Agencia Comunicación y Género”

Ofereix assessorament i formació a mitjans, empreses i institucions perquè introdueixin la perspectiva de gènere en les seves estratègies i comunicació.

Ce9JaUZWIAAgF-N Després de 18 mesos de treballs preparatoris, el divendres passat es va presentar a Madrid l’"Agència Comunicación y Género", que dirigeix ​​Isabel Mastrodoménico Lizarazo, agent d’Igualtat i llicenciada en Pedagogia i Ciències Socials.

El seu principal objectiu és oferir assessorament a mitjans de comunicació, empreses i institucions públiques i privades perquè modifiquin les seves estratègies i formes de comunicació incorporant-hi la perspectiva de gènere. En l’acte de presentació, la directora de l’agència va recordar que les dones no estan representades en els mitjans de comunicació ni a les empreses i institucions com els correspon, tot i ser el 51% de la població mundial. La directora de la "Fundación Mujeres", Marisa Soleto, que ha col·laborat en la posada en marxa d’aquesta agència, va afirmar que introduir criteris d’igualtat "és un factor de qualitat en qualsevol àmbit, i també en els mitjans de comunicació".

En el mateix acte, la periodista Pepa Bueno va explicar les dificultats que troben les periodistes perquè estiguin en els mitjans en les mateixes condicions que els homes i s’informi amb criteris de gènere. "Hem comprovat que cal mirar la realitat amb ulleres violeta", ha afirmat, en referència al color feminista. "Quan els homes pregunten què més volem les dones, si les lleis ja ens reconeixen drets i la situació ha començat a canviar, cal respondre senzillament que volem la meitat de tot", ha afegit.

La "Agència Comunicación y Género" té el lema "Per una comunicació igualitària, responsable i amb perspectiva de gènere". A més d’oferir assessorament sobre la introducció de la perspectiva de gènere en la comunicació en mitjans, empreses i institucions, organitzen tallers formatius adaptats a les necessitats de cada cas.

De moment no oferiran informació pròpia als mitjans, com fan les agències de notícies, però donaran veu a qui generi informació igualitària i amb perspectiva de gènere, a més de treballar amb l’objectiu d’aconseguir la igualtat real de dones i homes, donaran suport iniciatives culturals en aquest sentit i, en el futur, preveuen crear un observatori de mitjans.

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: