Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Ni + ni - = s
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Dones emprenedores i professionals
Tarifes de Publicitat








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 24-09-2017
>
<
Septembre'17
llmamejovessum
28293031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1

Convocatoria destacada

Dones i Internet
Dones i Internet
El segon capítol d’Igualtat a fons explora les possibilitats que proporciona Internet en la lluita per la igualtat.
#womanlidertic : Breus

Pinterest genera trànsit de més qualitat en marques dirigides a dones

dilluns 30 de setembre de 2013

Pinterest genera trànsit de més qualitat en marques dirigides a dones

Un dels principals mètodes per mesurar l’èxit del nostre màrqueting en xarxes socials és avaluar el trànsit de referència . Segons un recent estudi de Yieldbot , una bona opció per a les marques que s’adrecen a dones és crear contingut social a Pinterest per atraure trànsit a les seves pàgines web .

L’informe avalua a anunciants de salut i bellesa , casa i jardí o menjar i receptes , sectors associats tradicionalment a la creació de contingut adreçat a la dona . En aquest tipus de marques el 85,2 % del seu tràfic de social mitjana ve de la xarxa dels taulers virtuals .

Pinterest supera en aquest cas amb comoditat a altres xarxes més adultes i esteses com Facebook , Twitter o Tumblr pel que fa a generació de trànsit es refereix , tot i que ronda els 3,8 milions de visitants diaris . Mentre que Facebook és la font d’un 8,5% del tràfic de referència , Twitter ho és d’un diminut 0,5% , encara una mica per sobre de la petitíssima contribució de Tumblr ( 0,1%) .

Però encara que Pinterest sembla ser una font important de trànsit orgànic , actualment no està generant el mateix volum de visites als anunciants . Això podria canviar en el futur , ja que recentment , la xarxa social dels taulers virtuals anunciar la introducció de pins patrocinats per provar una mica de publicitat dins la xarxa . Ha estat el seu pas més decidit cap a la monetització del seu negoci després de quatre anys .

En principi , es tracta només d’un experiment fins a veure la reacció dels seus fidels usuaris . Els pins pagats apareixeran als costats dels panells i sempre amb contingut que sigui rellevant per a cada usuari . Els marketers que siguin capaços de crear anuncis molt ben pensats i inspiradors podrien veure aviat que Pinterest compensa els diners i els esforços invertits .

Els resultats d’aquest informe també suggereixen que la importància d’una audiència segmentada no pot subestimar. Els responsables de màrqueting que busquin un públic femení haurien d’estar a Pinterest , compartint imatges molt visuals i suggerents dels seus productes , els seus projectes i valors empresarials . Però al mateix temps , invertir en aquest canal quan la marca es dirigeix ​​a un públic eminentment masculí , pot ser una pèrdua de temps i diners .

Si l’escolta en xarxes socials es fa correctament , les companyies sabran determinar quins llocs són els més concorreguts i apropiats per als seus objectius i quina és la millor manera d’aconseguir- amb contingut segmentat .

Font: Puro Marketing

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: