Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Tarifes de Publicitat
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Ni + ni - = s
Dones emprenedores i professionals
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 22-08-2017
>
<
Agost'17
llmamejovessum
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3

Convocatoria destacada

Dones i Internet
Dones i Internet
El segon capítol d’Igualtat a fons explora les possibilitats que proporciona Internet en la lluita per la igualtat.
Agenda

Presentació del llibre: ’Amb ulls de nena’

dilluns 14 d'octubre de 2013

Presentació del llibre: 'Amb ulls de nena'

- Dimarts, 15 d’octubre
- A les 19 h
- Lloc:Museu de Ciències Naturals de Barcelona - Museu Blau. Plaça Leonardo Da Vinci (Parc del Fòrum) 4-5
- Organitza: Museu de Ciències Naturals de Barcelona - Museu Blau
- Més informació: T. 932 566 002 i activmuseuciencies@bcn.cat
- Cal reserva prèvia

Conferenciant: Francesco Tonucci. Quines són les claus perquè les institucions educadores treballin per a una ciutat accessible per a adults, joves i infants. En acabar la conferència presentaran el llibre ’Amb ulls de nena’, d’Amparo Tomé i Francesco Tonucci. .

Afegir un comentari


moderació a priori

Aquest fòrum és moderat a priori: la seva contribució no es mostrarà fins que no hagi estat validada per l'administrador del lloc.

  • (Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.)

Qui sóu? (opcional)

En col.laboració amb: