Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Perquè us sigui més fàcil de compartir, comparar, escollir ... us deixem aquí tots els vídeos en un sol post, de cadascuna de les taules en què es van desenvolupar les Quartes Jornades de Dones liderant les TIC el 15 de novembre passat

Recull de Videos WomanLiderTIC 2018

Canal Dones en Xarxa

Banners

Tarifes de Publicitat
Ni + ni - = s
Dones emprenedores i professionals
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Clínica de reproducció assistida BcnIVF








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 20-08-2019
>
<
Agost'19
llmamejovessum
293031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
#womanlidertic : Breus

Quatre de cada deu dones ja fa la compra a Internet

dimecres 11 de juliol de 2012

Quatre de cada deu dones ja fa la compra a Internet

Espanya es digitalitza. Davant la falta de temps lliure i les hores a l’oficina, cada vegada són més les dones que es decanten per l’opció en línia per adquirir productes o serveis. Si abans aquestes compres s’orientaven més a viatges i articles de moda (roba, calçat i complements), ara se sumen articles de gran consum: alimentació, begudes, drogueria i perfumeria encapçalen les llistes de favorits amb un 31% de les compres. Un contundent 95% de les dones que ja han provat l’experiència de comprar en un supermercat en línia afirma que tornarà a fer-ho, segons un estudi elaborat per Alice en col · laboració amb Womenalia.com, que analitza en profunditat el comportament de les dones a l’hora de realitzar una de les tasques menys reconegudes en l’àmbit familiar.

Comoditat i lliurament a domicili són les principals raons per a aquesta reincidència, a més de l’estalvi de temps i la possibilitat de compra 24 hores al dia. Tant és així, que el 30% de les usuàries afirma fer la compra en línia almenys una vegada al mes, mentre que el 7% d’aquestes dones ha abandonat definitivament la visita al supermercat i únicament realitza la compra a través d’internet. Sigui quina sigui la freqüència, la veritat és que quatre de cada 10 d’aquestes dones (el 37%) inverteix entre 100 i 200 euros mensuals en la compra en línia.

(...)

Veure en línia : Què

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: