Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Tarifes de Publicitat
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Dones emprenedores i professionals
Ni + ni - = s
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 24-09-2017
>
<
Septembre'17
llmamejovessum
28293031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1

Convocatoria destacada

Dones i Internet
Dones i Internet
El segon capítol d’Igualtat a fons explora les possibilitats que proporciona Internet en la lluita per la igualtat.
Emprenedores : Breus

Toñi Herrero, participant del StartupWeek Barcelona

divendres 30 de setembre de 2016

Toñi Herrero, participant del StartupWeek Barcelona

Toñi Herrero, impulsora del còctels & Net bcn-mad, ha participat a la StartupWeek Barcelona

La seva ponència

  • Sóc un emprenedor o una startup: ¿com ho puc fer perquè els mitjans de comunicació es fixin en mi?
  • La comunicació és una de les últimes coses que tenen en ment els emprenedors i les startups. Els mitjans de comunicació i els periodistes tenen les seves rutines informatives. Crisi, redaccions delmades, lluita pel clic ... fan que sigui complicat per startups i emprenedors aconseguir un forat a l’agenda periodística. Però no és impossible. Què fer i què no fer per atreure l’atenció dels periodistes.

Enllaç: https://about.me/therrero

Toñi Herrero és periodista. Escriu sobre tecnologia des de fa ja uns quants anys i li sembla divertit i fins i tot d’interès humà. Parla de gadgets, aplicacions i tecnologies diverses que li semblen útils, divertides i ens fan la vida millor. Perquè, qui va dir que la tecnologia era avorrida? També explica com la tecnologia facilita l’emprenedoria i ajuda a emprenedors a realitzar els seus somnis. Ha publicat en nombrosos mitjans de comunicació com La Vanguardia.es, YoDona, ComputerWorld, Gadwoman o TICbeat.

També és consultora de comunicació. Assessoro a empreses, startups i emprenedors de base tecnològica sobre la seva relació amb la premsa. Ha treballat per a empreses com Toshiba, Oracle, Avanade o Salesforce però també per myTaxi, Incubio, Gamebcn o EntresD.Li fascina ajudar aquestes empreses a donar a conèixer els seus serveis i productes innovadors, que surtin de l’anonimat.

El seu punt diferencial: primar l’interès periodístic en la comunicació. És una "rara avis ’que està als dos costats: periodisme i comunicació. Això li permet conèixer les dinàmiques informatives dels mitjans i així oferir a les empreses, startups i emprenedors un assessorament precís. També fa formació: imparteix tallers i xerrades sobre comunicació, xarxes socials i usos de la tecnologia, entre d’altres. A més és professora del Màster Mobile Business del IEBSchool.

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: