Buscar

NETWORKING

Twitter Facebook LinkedIn Google Plus Tuenti Flickr
Youtube Delicious Slideshare DEX para Android DEX para Apple Favorits



Si vols publicitar-te en aquesta pàgina, fes clic aquí

Multimedia

Per a que us sigui més facil de compartir, comparar, destriar ... us deixem aquí tots els videos en un sol post, de cada una de les taules en que es van desenvolupar les segones Jornades de dones liderant les TIC el passat 17 de Novembre

Tots els Videos de les 5 taules de les Jornadas Womanlidertic 2016

Canal Dones en Xarxa

Banners

Clínica de reproducció assistida BcnIVF
Jornades Internacionls de dones liderant les TIC
Tarifes de Publicitat
Ni + ni - = s
Catàleg d'activitats de Dones en Xarxa
Dones emprenedores i professionals








Webs Locals

Agenda [+]

Avui és: 24-11-2017
>
<
Novembre'17
llmamejovessum
3031
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3

Convocatoria destacada

Torna WomanLiderTIC!
Torna WomanLiderTIC!
Al Novembre celebrem les Terceres Jornades Internacionals de Dones Liderant les TIC
Drets : Breus

Xarxa social espanyola per a dones professionals Womenalia arribarà a Colòmbia

dijous 25 de juliol de 2013

Xarxa social espanyola per a dones professionals Womenalia arribarà a Colòmbia

Womenalia, la primera xarxa social per a dones professionals nascuda a Espanya i que s’acosta a les 240.000 usuàries, arribarà a l’octubre vinent a Colòmbia, com a part d’un pla d’expansió que va iniciar aquest any a Estats Units.

D’aquesta manera, Colòmbia es convertirà en el tercer país fora d’Espanya on operarà Womenalia i el primer d’Amèrica Llatina en rebre aquesta xarxa, anomenada per coneixedors com "el LinkedIn de les dones professionals", va dir la gerent de desenvolupament de negocis de la empresa, Pilar Roch, segons ha publicat avui Colombia.inn.

S’espera que a partir d’octubre aquesta plataforma, que segons Roch, va néixer per "ajudar que qualsevol dona professional assoleixi els seus objectius, les seves metes professionals d’una forma ràpida i eficaç", generi continguts locals.

La primera destinació per fora de la península ibèrica va ser Estats Units, on, ha detallat Roch, es concentren a les ciutats de San Francisco, Miami i Nova York.

L’empresa va pensar a Mèxic com a possible primera destinació llatinoamericà, però la balança es va inclinar a favor de Colòmbia per una coincidència de motius: "per una banda tenim un soci local que tenia molt interès a desenvolupar el projecte", va assegurar Roch.

D’altra banda, ha destacat que el país viu "un moment econòmic fantàstic", on a més del creixement del PIB, "l’emprenedoria digital està tenint un gran protagonisme a Colòmbia i, a més, la dona colombiana és una dona molt formada, molt professional, molt pila (emprenedora) ", ha afegit.

Ha subratllat que Colòmbia és un país "manejable", ja que "és gran, però no enorme", i, al mateix temps, un lloc estratègic a Llatinoamèrica per la seva situació geogràfica.

En aquesta xarxa, les fotos, comentaris o virals propis de Facebook o Twitter són reemplaçats per articles, frases d’inspiració o exemples dirigits a impulsar un emprenedoria o fixar-se noves metes professionals.

Les usuàries també tenen accés a notícies, fòrums, blogs d’interès, grups de debat i una borsa d’ocupació enfocada en dones.

Roch va assegurar que Womenalia, a diferència d’altres xarxes socials, ofereix continguts per orientar la carrera professional o les iniciatives de les usuàries.

Les dones tenen, a més, la possibilitat de comptar amb el consell d’experts als quals poden consultar per un cost que varia segons el temps de l’assessoria.

Sobre Colòmbia en particular, va anticipar que l’objectiu "serà localitzar tota la plataforma gran" al país, inclosos consellers que també estaran disponibles per a les 230.982 dones associades, entre elles un bon nombre d’argentines, colombianes i mexicanes. EFE

Respondre a aquesta breu

En col.laboració amb: