abr.52013ComunicacióCategoria: ComunicacióPer donesenxarxa5 abril, 2013Tags: articlesportadaComunicacióOpinadora: donesenxarxaPost navigationAnteriorPrevious post:La perspectiva de gènere en la construcció de les ciutatsSegüentNext post:L’atur afecta el 70% de les dones gitanes, el doble que la mitjana femeninaPublicacions relacionadesFalta de paritat en el sector de la comunicació i l’audiovisual. Estudi Termòmetre Violeta 202213 juny, 2022Reimagina’t: joves per una publicitat no sexista26 abril, 2017Manifest #Onsónlesdones1 agost, 2016il·lustració de l’XI Fòrum contra les violències de gènere23 juny, 2015MANIFIESTA, producció de continguts com a eina de transformació social.18 juny, 2015Campanya contra la #DiscriminaciónPorMaternidad7 abril, 2015
Falta de paritat en el sector de la comunicació i l’audiovisual. Estudi Termòmetre Violeta 202213 juny, 2022