febr.232011ComunicacióCategoria: ComunicacióPer Patricia Fernandez23 febrer, 2011Tags: articlesportadaComunicacióDonesOpinadora: Patricia FernandezPost navigationAnteriorPrevious post:Només 2 de les 10 pel·lícules candidates als Òscar estan dirigides per donesSegüentNext post:Violència domèstica, violència de gènere i violència masclista: què volem dir en cada cas?Publicacions relacionadesFalta de paritat en el sector de la comunicació i l’audiovisual. Estudi Termòmetre Violeta 202213 juny, 2022Reimagina’t: joves per una publicitat no sexista26 abril, 2017Manifest #Onsónlesdones1 agost, 2016il·lustració de l’XI Fòrum contra les violències de gènere23 juny, 2015MANIFIESTA, producció de continguts com a eina de transformació social.18 juny, 2015Campanya contra la #DiscriminaciónPorMaternidad7 abril, 2015
Falta de paritat en el sector de la comunicació i l’audiovisual. Estudi Termòmetre Violeta 202213 juny, 2022