nov.172010ComunicacióCategoria: ComunicacióPer donesenxarxa17 novembre, 2010Tags: articlesportadaComunicacióOpinadora: donesenxarxaPost navigationAnteriorPrevious post:El activismo en red y la Política 2.0 contribuyen a recuperar el Instituto de la Mujer de Castilla- La ManchaSegüentNext post:El Senado rechaza la moción del PP por la neutralidad de la RedPublicacions relacionadesFalta de paritat en el sector de la comunicació i l’audiovisual. Estudi Termòmetre Violeta 202213 juny, 2022Reimagina’t: joves per una publicitat no sexista26 abril, 2017Manifest #Onsónlesdones1 agost, 2016il·lustració de l’XI Fòrum contra les violències de gènere23 juny, 2015MANIFIESTA, producció de continguts com a eina de transformació social.18 juny, 2015Campanya contra la #DiscriminaciónPorMaternidad7 abril, 2015
Falta de paritat en el sector de la comunicació i l’audiovisual. Estudi Termòmetre Violeta 202213 juny, 2022