gen.182013ComunicacióCategoria: ComunicacióPer donesenxarxa18 gener, 2013Tags: articlesportadaComunicacióOpinadora: donesenxarxaPost navigationAnteriorPrevious post:La visibilització de les dones nigerianes i paquistaneses a Barcelona, premis de Benestar Social als Mitjans de ComunicacióSegüentNext post:Fins al 95% de les prostitutes a Madrid són estrangeresPublicacions relacionadesFalta de paritat en el sector de la comunicació i l’audiovisual. Estudi Termòmetre Violeta 202213 juny, 2022Reimagina’t: joves per una publicitat no sexista26 abril, 2017Manifest #Onsónlesdones1 agost, 2016il·lustració de l’XI Fòrum contra les violències de gènere23 juny, 2015MANIFIESTA, producció de continguts com a eina de transformació social.18 juny, 2015Campanya contra la #DiscriminaciónPorMaternidad7 abril, 2015
Falta de paritat en el sector de la comunicació i l’audiovisual. Estudi Termòmetre Violeta 202213 juny, 2022