Una poderosa raó més perquè els anunciants tinguin en compte a les dones: no només són les responsables de les compres a la majoria de les llars, sinó que a més visiten les xarxes socials i comproven els seus comptes de correu més amb més freqüència que els homes .
D’acord amb un estudi recent publicat de l’empresa MyLife i Harris Interactive, el 95% de les dones que van respondre al qüestionari eren usuàries de Facebook, davant del 86% dels homes, i el 67% d’elles visitaven la xarxa almenys una vegada al dia, xifra que en el cas dels homes quedava reduït a un 50% aproximadament.
Quant al correu electrònic, homes i dones són titulars d’una mitjana de 3 comptes i el 83% de les dones i el 75% dels homes comproven els seus comptes principals, com a mínim, un cop al dia.
Les dones, segons Jeff Tinsley, CEO de MyLife, són més propenses a patir el que es comença a conèixer en el món de les xarxes socials com “FOMO” o por de perdre alguna cosa (Fear of Missing Out), la tradicional angoixa davant la exclusió, però que gràcies als smartphones ia la ubiqüitat i instantaneïtat de les xarxes socials, aquesta por s’ha convertit en un acompanyant habitual. Això les porta, o ens porta a tots, però en aquest cas més a les dones segons l’estudi, a visitar Facebook i els comptes de correu més freqüentment.
Altres estadístiques de l’estudi ens revelen que el 13% de les dones afirmen que només accedeixen a Facebook un cop a la setmana, enfront del 20% dels homes.
El 25% de les dones afirmen comprovar les xarxes socials abans que el correu electrònic i tant aviat com s’aixequen del llit.
El 44% de les dones diuen que accedeixen a Pinterest per veure contingut, mentre que els homes mostren la seva preferència per Twitter.
Font: Puro Marketing