De tots és sabut que el nombre de xarxes socials ha crescut en els últims anys. Fa dos, la moda era tenir compte en Fotolog, ara està en auge el crear-se un perfil per navegar en altres nous espais com Facebook, Tuenti i Twitter, tres webs que en major o menor mesura coneix tothom.
La presidenta de l’Associació d’Empresàries de Miranda d’Ebre i comarca (Ademe), Angèlica Herrero, afirma que l’acceptació d’aquests serveis a nivell personal és positiva ja que «el 95% de les dones que formen part de l’associació les fem servir per oci. Són poques emprenedores les que utilitzen el seu compte per ampliar i donar a conèixer el seu negoci».
La idea és que les empresàries no només emprin els seus perfils a les diferents xarxes socials com plataformes lúdiques sinó que, com bé diu la presidenta, «s’ha de donar un ús professional adequat que ens permeti controlar la informació, saber quin producte demanden els clients i realitzar una campanya adequada que cridi la seva atenció».
En aquest sentit, ha subratllat que la utilització d’aquest tipus de plataformes «no és cap moda sinó que és una revolució que serveix per quedar-se i per seguir avançant. O ets, o no existeixes», va afegir.
Aquest col.lectiu va néixer el 2001, amb la finalitat primordial de promocionar i defensar els valors humans, socials i professionals de la dona, en la seva condició d’empresària. Es tracta d’una lluita constant per emprendre noves iniciatives i accions necessàries per al seu reconeixement. Per això, mitjançant l’ús d’aquest tipus de webs, «es potencia la formació i promoció, assistència social i professional a les dones emprenedores».