gen.272011ComunicacióCategoria: ComunicacióPer donesenxarxa27 gener, 2011Tags: articlesportadaComunicacióSexismeOpinadora: donesenxarxaPost navigationAnteriorPrevious post:Marina Subirats: “Els mitjans són la font de transmissió de sexisme cultural més forta”SegüentNext post:S’alerta de la possible relació entre els implants de mama i un tipus de càncerPublicacions relacionadesFalta de paritat en el sector de la comunicació i l’audiovisual. Estudi Termòmetre Violeta 202213 juny, 2022Reimagina’t: joves per una publicitat no sexista26 abril, 2017Manifest #Onsónlesdones1 agost, 2016il·lustració de l’XI Fòrum contra les violències de gènere23 juny, 2015MANIFIESTA, producció de continguts com a eina de transformació social.18 juny, 2015Campanya contra la #DiscriminaciónPorMaternidad7 abril, 2015
Falta de paritat en el sector de la comunicació i l’audiovisual. Estudi Termòmetre Violeta 202213 juny, 2022