La xarxa social per a dones professionals compta des d’ara amb un partner d’excepció, que ajudarà a reforçar la presència nacional de la companyia.
Conscient de la importància de l’enorme increment de les compres online a la societat actual i del decisiu poder de compra de les dones a les llars, El Corte Inglès ha decidit donar suport al projecte desenvolupat per Womenalia, la primera xarxa social de networking per a dones professionals, amb un compromís de col·laboració per al 2012.
Aquest acord forma part de l’estratègia d’El Corte Inglès de consolidar el seu posicionament en el comerç digital, donant suport a més projectes espanyols desenvolupats a Internet i amb projecció mundial. Per part de Womenalia, comptar amb un partner com El Corte Inglès suposa una major visibilitat. D’aquesta manera, a més, la xarxa social professional es consolida com a canal de comunicació indispensable amb el target de dones empresàries, directives i autònomes.
A través d’Womenalia, El Corte Inglès vol fomentar el seu posicionament com a centre comercial en línia líder a Espanya i donar a conèixer a les usuàries de Womenalia les característiques i avantatges de la seva plataforma, fent arribar les millors opcions de compra online per a la dona professional a través de diferents accions de comunicació.
La influència econòmica de la dona és, actualment, totalment revolucionària. Ara com ara, les dones dominen cada vegada més el món del consum. Així ho confirmen diversos estudis que han estat publicats sobre els hàbits de compra a Internet entre homes i dones. Segons un informe publicat per Womenalia sobre els hàbits de la dona professional a Internet, el 61,4% de les enquestades declaraven ser les responsables del 75% de les compres a la llar. Aquest mateix estudi reflectia que un contundent 88,6% de les dones afirmava realitzar compres online. Els motius que solen portar a les dones a realitzar les compres en línia són la comoditat, rapidesa i falta de temps per dur a terme les seves compres habituals.
Segons María Gómez del Pozuelo, CEO de Womenalia, “Les dones tenen un enorme poder en les decisions de compra en l’entorn familiar. A més, són conscients dels múltiples beneficis que els atorguen les compres en línia tant en rapidesa com en eficàcia.” I afegeix: “El Corte Inglès ha estat conscient des dels inicis del comerç en línia de la importància d’aquest. En aquest sentit creiem que les dues empreses tenim línies d’actuació similars considerant, a més, que un dels seus principals target és la dona, precisament el nostre públic objectiu “.
Font: El economista