L’ Institut Català de les Dones (ICD) inicia un concurs que premiarà el millor lema per el Dia internacional de les Dones. L’eslògan ha de reflectir la situació que viuen les dones catalanes a l’actualitat, els reptes que afronten i els avenços que hem aconseguit.
La novetat de la iniciativa radica en la via mitjançant la qual les participants poden presentar les seves aportacions, a través de piulades a la Xarxa social Twitter. Per tant, els lemes no podran tenir més de 140 caràcters i hauran d’anar acompanyats del Hashtag #diadones.
Es premiaran també la innovació, la creativitat, la obligada capacitat de síntesi i l’impacte del missatge.
En aquesta iniciativa, a més de l’ICD, participa Sàpiens Publicacions. El termini per participar serà fins el dilluns 27 de febrer i el primer premi és precisament una subscripció d’un any a una revista d’aquesta empresa (Sàpiens, Descobrir Catalunya, Descobrir Cuina o Time Out) i les dues mencions especials, un lot de llibres. Els lemes guanyadors es faran públics durant la setmana del 8 de març al web, al Facebook i al Twitter de l’ICD.