Pinterest no només està de moda sinó que està fent pupa a xarxes socials més veteranes com Twitter i Facebook, almenys el públic femení. Segons un recent estudi dut a terme als Estats Units porBlogHer, les dones confien ja més en Pinterest que a Twitter a Facebook, tal com recull màrqueting directe.
D’aquesta manera, el 81% de les dones consultades per BlogHer va admetre tenir confiança en els blogs i enPinterest. En canvi, només el 73% de les entrevistades va dir confiar en Twitter. Tot menor és la confiança en Facebook, que compta únicament amb el suport del 67% de les dones.
D’altra banda, a l’hora de realitzar una compra basada en una recomanació en línia, el 61% de les dones es decantaria per un bloc i el 47% per Pinterest. Només un 33% confiaria a Facebook i un altre 31% a Twitter.
En el seu informe, per al qual BlogHer entrevistar un total de 1.060 dones, es compara a Pinterest, la xarxa social de moda, amb Twitter, i el concerti és que la primera surt de vegades més ben parada que la segona. Així, a l’hora de buscar informació sobre productes, les dones prefereixen Pinterest (26%) a Twitter (18%).
Per trobar nous productes, Pinterest (26%) guanya també a Twitter (18%). Com a canal per buscar consells i recomanacions, Pinterest (30%) està lleugerament per sobre de Twitter (29%). On la xarxa de microblogging (21%) continua estant per sobre de Pinterest (18%) és en les decisions de compra.
Font: preferente.com