La dones d’entre 26 i 35 anys, amb parella i residents en una capital de província, sobretot Madrid o Barcelona, són majoria a l’hora de consumir viatges i oci per internet, segons un informe del portal Atrapalo.com.
El col•lectiu femení suposa un 53% respecte del 47% dels homes, una dada significativa tenint en compte que l’internauta espanyol és majoritàriament masculí.
Segons aquest estudi, la franja d’edat amb més índex de consum és la d’entre 26 i 35 anys, amb un 45%, seguida pels internautes d’entre 16 i 25 anys, amb un 30%. A més distància se situen els consumidors d’entre 36 i 45 anys, amb un 13%. Així mateix, Barcelona i Madrid acaparen el 48% del nombre de consumidors.
En el 58% dels casos els consumidors tenen parella i els productes que més consumeixen són hotels (33%), espectacles (29%) i vols (28%). Els paquets de viatge organitzat se situen en un 7%, fet que demostra que les persones que compren aquests productes per internet prefereixen organitzar els viatges a la seva mesura.
Al marge del consum, els gustos preferits dels internautes pel que fa a oci són els viatges (33%), el teatre (19%) i la música (16%), mentre un 14% es decanta per la cultura en general.