El Fòrum Mundial de la Comunicació (WPRF), organitzat per l’Associació de Directius de Comunicació (Dircom) i Global Alliance for Public Relations and Communications Management, compta ja amb l’assistència confirmada de més de 500 professionals del sector procedents de més de 60 països en els 5 continents.
Entre ells es troba un gran nombre de dones directives en l’àmbit de la comunicació i les relacions públiques a nivell mundial. És el cas de Katja Tschoepe, directora de l’agència de comunicació corporativa que porta el mateix nom a Àustria, qui arriba al Fòrum amb la idea de descobrir nous punts de vista i aproximacions així com conèixer persones inspiradores d’altres països i cultures: “m’interessen especialment els temes basats en la transformació i lideratge, i especialment les sessions sobre mesurament i com assessorar els líders “.
“Comunicació interna, reputació i Social Media” són els temes que Lucie Zumrová, responsable de Comunicació en l’empresa Abfall Service AG a la República Txeca, vol desenvolupar en el Fòrum. A canvi, aportarà els seus anys d’experiència en l’àmbit de la comunicació.
Vilma Luoma-aho, professora de Comunicació Organitzacional i Relacions Públiques a la Universitat de Jyvaskyla de Finlàndia, també assistirà al Fòrum Mundial de la Comunicació. Des de la seva opinió com acadèmica, el repte per als comunicadors és el de passar de “la gestió de la reputació a la gestió de les expectatives”. Li interessen els temes de gestió, transparència i reputació i veure a grans professionals com Anne Gregory i Juan Carlos Molleda.
D’Espanya estarà també al Fòrum Carolina Muñoz-Torrero Villegas, directora de Comunicació i Màrqueting de l’empresa CBRE, qui diu que “seria un error perdre aquest esdeveniment, celebrant per primera vegada a Madrid”. Segons la seva opinió, el repte dels comunicadors passa actualment per “cuidar el que transmets i com ho transmets, com connectes amb els teus públics, que confiïn en tu, que estiguis al seu dia a dia, i que tinguis una comunicació transparent” .
Alison George, vicepresidenta de l’agència Argyle Communications al Canadà, estarà a Madrid per la importància de la cita, l’alt nivell dels ponents i el coneixement “de les últimes tendències del sector”. Els temes que més li interessen són la gestió de la reputació corporativa i la relació entre agència i client.