Homes i dones fan un ús de Internet per “expectatives i restriccions socials”, segons un estudi

Els homes i les dones fan un ús de Internet per “un conjunt d’expectatives i restriccions socials”, més que per lliure elecció, d’acord amb el dossier ‘Gènere i ús de les TIC’, publicat al número 92 de la revista ‘Telos’ de la Fundació Telefónica. El treball, que ha estat coordinat per la catedràtica d’Economia Aplicada…

Creix la presència femenina a Twitter, que ja representa el 49% dels usuaris

La presència femenina en Twitter creix, mentre que el 2010 el 38,7% dels usuaris eren dones, en l’actualitat, aquesta xifra puja al 49,3%, segons l’estudi “Ús de Twitter a Espanya 2012“, elaborat per la Associació Espanyola de l’Economia Digital (adigital), en el qual s’analitza quin és el perfil dels internautes que utilitzen aquesta xarxa social,…

L’ICD, juntament amb Dones en Xarxa ofereix cursos de formació TIC a les associacions de dones per enfortir els projectes d’emprenedoria femenina

Les destinatàries dels tallers són dones emprenedores i professionals L’Institut Català de les Dones (ICD) endega el projecte “Emprenent en femení 2.0” amb l’objectiu de facilitar a les dones emprenedores i professionals el coneixement de les eines del Web 2.0 i incrementar la visibilitat del talent femení a la xarxa. Amb la formació, que se…