La productora Ostia Films va llançar divendres passat una campanya ideada, focalitzada i protagonitzada per dones. Sota l’eslògan “Be Your Love” aquesta sèrie d’imatges, text i vídeo, recordaran fins al pròxim 13 d’agost a cada dona la importància de l’amor propi i la necessitat de valorar-se en cada detall, fins i tot sent arrugues o corbes.
“En una societat que ens anima cada vegada més a dependre del que és material, hem de recordar que l’important i primordial és valorar-se” afirma Eli Dalmau, productora i directora de la campanya.
“Estimar-se a una mateixa pot resultar complex quan cada quilo de més, cicatriu o fins al color de pell es considera defecte i no com una cosa única que ens fa ser especials”.
Amb una durada de 15 dies, Ostia FilmS compartirà en els seus perfils d’Instagram , Facebook i Twitter un total de 16 fotos i 1 vídeo per recordar a les dones la importància de conèixer-se, valorar-se i estimar-se a si mateixes.
Així mateix, l’acció té un site propi on es pot veure, a més de tot el material gràfic, un escrit realitzat per Asha Miró, una de les seves protagonistes.
Les dones que posen cara a #BeYourLove són Asha Miró i la seva filla Komal Miró, Maite Bassa, Marina Font, Paca Sola, Andrea Ros i Violeta Lockart; han estat fotografiades per Marina Castells, i gravades per Xavi Sivecas; el disseny gràfic és obra de Jordi Ubanell, mentre que Anna M. Kansy coordina la comunicació i les xarxes socials al costat de l’auxiliar de producció Marta Amat.